Patch 3.2.2

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Moderator: WoW: Gildenleitung

Re: Patch 3.2.2

Beitragvon Demetrios » Mo 14 Sep, 2009 13:31

Ich war schon immer etwas verärgert wenn Klassen im PvE beschnitten wurden, weil sie aktuell in der Arena zu stark waren, aber dass das nun auch schon die tanks betrifft.... jetzt mach ich ja bald aggro wie ein Warrior vor dem Devastate buff.


@ Minyatur:

Vollkommenes "Agree" von meiner Seite aus. Betrifft mich als Ele sowieso ganz ganz arg, weil sie die Schadensspitzen beim Ele rigoros abgeschnitten haben im Zuge der PVP-Veränderungen in 3.1. Inzwischen hat Ghostcrawler himself indirekt zugegeben, dass der Ele enorm wenig Schaden macht und sowohl im Patch 3.2.2 gibts eine kleine Änderung von einem 5% Damage-Buff auf meinen Hauptspell sowie eine Angleichung im letzten Tier-Set.

One thing I will add is to fret less about scaling. In BC if you didn't scale well, you were going to be in trouble for many tiers of content. These days we adjust classes so frequently that it's much less of an issue. Worst case is you will start to slip slightly behind other classes as everyone gets gear, but then the very next tier will be a reset (and honestly we really only have one tier left).

Put another way, if you and your friend start an instance at 5000 dps and then as you get gear she goes to 7000 dps while you go to 6000 dps, then that's a scaling problem. But under out current design philosophy in WoW we will adjust you if you fall that far behind. Yes in an ideal world all the talents and glyphs would be set up in such a way that we'd never need to adjust them and all classes would scale linearly (or even exponentially) with the same slope. The reality is that we tweak things and some scaling mismatches are inevitable (if for no other reason than melee scale differently than casters).


Ich hoffe das beste :-D


Onyxia ist in dem Sinne eigentlich ja eher ein Eventboss statt Progress wenn ich das richtig sehe. Also müsste man um die Items rollen oder FFAmäßig 1 DKP bieten statt gleich 10 anzusetzen, oder? :-P
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Re: Patch 3.2.2

Beitragvon Thunderion » Mo 14 Sep, 2009 14:21

Onyxia ist in dem Sinne eigentlich ja eher ein Eventboss statt Progress wenn ich das richtig sehe. Also müsste man um die Items rollen oder FFAmäßig 1 DKP bieten statt gleich 10 anzusetzen, oder? :-P


Da zitier ich liebend gerne unseren Wolf:
SO A SCHWACHSINN!!!! :wink:
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Re: Patch 3.2.2

Beitragvon Pullox » Mo 14 Sep, 2009 14:34

Demetrios hat geschrieben:Onyxia ist in dem Sinne eigentlich ja eher ein Eventboss statt Progress wenn ich das richtig sehe. Also müsste man um die Items rollen oder FFAmäßig 1 DKP bieten statt gleich 10 anzusetzen, oder? :-P


Generell kann man Thunder recht geben. Da sich eine Begründung aber nie schlecht macht, wäre eine Brauchbare, dass Onyxia ebenso wie die Bosse im Koloseum Items mit ilvl 245 dropt und deshalb, was das equipen der Gilde mit aktuellem Gear angeht, ebenso als Progress zu sehen ist.
Wer lieber ohne ein Argument auskommt, was oftmals durchaus einfacher ist, der kann sich getrost Thunders Posting anschließen. :)

MfG
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Re: Patch 3.2.2

Beitragvon Demetrios » Mo 14 Sep, 2009 16:52

Witzig zu sehen, was ein Spaßerl so auslöst :-)
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Beitragvon Mallfin » Mi 23 Sep, 2009 08:17

9/22/09

* The Faction Champions encounter in the normal 10-player and normal 25-player Trial of the Crusader instances have had a number of spells and abilities altered which should result in less overall damage.
* The Anub'arak encounter has been changed on all difficulties. Anub’arak now attacks faster, the Nerubian Burrowers should hit a little harder, and their Expose Weakness ability now caps at 9 stacks.
* Some season 7 arena weapons will now have a socket.
* Threat of Thassarian will now properly halve the damage of Rune Strike for the off-hand strike.
* Soulstone Resurrection now fades upon entering raid combat if the character who cast it is not present.
* The Idle/Inactive debuff is now cleared upon round switches in Strand of the Ancients.
* The Mistress of Pain will now target more accurately in the 25 man Heroic Jaraxxus encounter.
* The damage of Hunter’s Volley ability has been increased.

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Beitragvon Mallfin » Do 08 Okt, 2009 09:19

Holla! Na endlich...

Ulduar Change - Thorim disconnect

Quote from: Dresorull (Source)

We've made some changes to the Thorim encounter in Ulduar to reduce the amount of information sent when you initially start the fight. This should reduce the amount of lag and disconnects that some players experience when starting the encounter.
If you have completed the Thorim encounter after today (10/6) and are still experiencing issues when engaging the mobs in the arena, please post in this thread.
Please keep this thread on topic, and only post if you are still experiencing disconnects during the Thorim encounter.
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