Patch Msg. 12.5.

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Patch Msg. 12.5.

Beitragvon Pullox » Mi 12 Mai, 2004 12:36

May 12th, 2004
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Headlines!
Gates of Discord content retuned!


Gates of Discord
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- Zone experience modifiers were increased in all zones from Tipt/Vxed and beyond.
- Natimbi, Qinimi, Barindu, Riwwi, and Ferubi should be tuned more appropriately for their intended level ranges.
- NPCs will no longer hit for max damage as often. Knights in particular should find it easier to tank the NPCs they previously had difficulty with.
- Ikkinz -- Guilds no longer have to flag every member in order to complete the Ikkinz trials. Only one person needs to complete all events/raids to start the seventh Ikkinz trial. At that point, all players who complete the seventh trial will get full credit for the zone.
- NPC innates have been adjusted to behave a little more reasonably.
- Zone travel has been made easier. Animal aggression was lowered by changing their faction and See Invis percentages were reduced on several NPCs.
- Spell drops have been increased.
- Increased the rate of cash drops.
- The mini bosses in Qvic now have a more appropriate respawn rate. Their item drop rate has been increased to compensate for this.
- Breakdown in Communication quest now has improved rewards!

Collision
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More improvements to the collision system should make it a lot more difficult to get stuck.
this simple answer is never what it seems
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Beitragvon kthxbye » Mi 12 Mai, 2004 12:51

SOE Style:
"More improvements to the collision system should make it a lot more difficult to get stuck."

should make it more difficult = absolut nichts wird anders sein


Blizzard Style:
"More improvements to the collision system prevent to get stuck."
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[font=Arial]ph4T L3wTz I mehr Zeugs[/font]
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Beitragvon Minyatur Laurelin » Mi 12 Mai, 2004 12:54

Blizzard hat da noch nicht die Erfahrung, Sony ist mittlerweile vorsichtiger geworden mit ihren Aussagen :D

Vielleicht sollten die Leute von Sony die die Patchmessages schreiben Politiker werden.
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Beitragvon madtom » Mi 12 Mai, 2004 13:16

das bringt sicher wieder was, die eine pflanze in ferubi beim dem einen named irgendwo ganz hinten ums eck wird einen jetzt nur mehr jedes 3. mal zum feststecken fuehren.
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Beitragvon kthxbye » Mi 12 Mai, 2004 14:31

Die Baeume in PoK sind echte Todesfallen geworden. !
Schlimmer als ein DT !
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Beitragvon Gulthuin » Mi 12 Mai, 2004 15:10

Jez, geht halt was anderes Spielen halt solange wenns euch so sehr belastet. Oder macht mal nen proggie diesen umfangs und habt keine probs. WoW wird nicht diablo sein und ähliche Schnitzer haben wenn es ersteinmal eine so lange vergangenheit hat wie EQ.
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Beitragvon Guddy » Mi 12 Mai, 2004 16:38

Server Up !
Bild
<Select name="-" size="1">
<option value="0">Tradeskills</option>
<option value="1">Baking 250 +TROPHY</option>
<option value="2">Brewing 250</option>
<option value="3">Tailoring 250</option>
<option value="4">Smithing 249</option>
<option value="5">Jewelry 250</option>
<option value="6">Fletching 250</option>
<option value="7">Pottery 247</option>
</select>
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