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Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Mi 05 Aug, 2009 14:59
von sepu
dann sehen die leute dass sie trotz patch weiterhin keine 20k crits landen und loggen gefrustet wieder aus ab morgen ist wieder normale bevölkerung auf den servern :)

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Mi 05 Aug, 2009 15:09
von Griever
mein chinchilla ist anders, wahhhh

recent ingame fixes

BeitragVerfasst: Do 06 Aug, 2009 09:44
von Mallfin
August 5, 2009, 6:44 pm
Listed below are recent fixes we have applied to the game. Keep in mind that some of these changes may not be active until after the realm has been restarted.

To review previous in-game fixes, please visit: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1949&sid=1

8/5/09

* The weapon damage and armor of items dropped in the 5-man Coliseum Heroic version have been updated to match their item level.
* Using Braxley's Backyard Moonshine will no longer trigger the regurgitation animation.
* Wintergrasp Commendation and Commendation of Bravery can no longer be used inside any battlegrounds.
* Kel'Thuzad should no longer cause some players to disconnect during the encounter.
* Reginald Arcfire will no longer grant Horde players access to the Alliance auction house.
* Epic gem recipes are now available from the following vendors in Shattrath:
Kirembri Silvermane (Scryer)
Nemiha (Aldor)
Inessera (Aldor)
* XT-002 Deconstructor will now spawn in fewer adds.
* The Black Knight will now drop a Frozen Orb in heroic difficulty.
* Razorgore can once again be controlled multiple times and defeated appropriately.

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Do 06 Aug, 2009 10:02
von Thunderion
* XT-002 Deconstructor will now spawn in fewer adds.

schade, wir haben uns schon fast daran gewöhnt *hust*


Keep in mind that some of these changes may not be active until after the realm has been restarted.

Heute in der Früh ging unser Server um 05.05 Uhr down. Ein Downtime von 05.00 - 07.00 Uhr wurde kolportiert.

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Do 06 Aug, 2009 10:27
von madtom
* Razorgore can once again be controlled multiple times and defeated appropriately.


Solche bugs am Razorgore verwirren mich immer wieder. Wie kann ein so alter Encounter bei jedem Patch wieder bugged sein.

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Do 06 Aug, 2009 11:10
von Mallfin
@ Razorgore: Weil der Spell wahrscheinlich die gleiche Mechanik wie irgendein mindcontrol ähnlicher Spell einer spielbaren Klasse verwendet (evtl. der vom Priest oder der petcontrol Spell vom Hunter u.Ä.).
Wenns dann an diesen Classskills was rumdrehen, machts evtl. Brösel am Bossencounter?

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Do 06 Aug, 2009 12:08
von madtom
naja razorgore war mindestens so oft gebuggt wies patches zwischen dem Start der Instanz und jetzt gab.

recent ingame fixes

BeitragVerfasst: Mo 10 Aug, 2009 09:45
von Mallfin
Nerfs nerfs nerfs...
8/8/2009

* Prayer of Mending will now trigger Divine Aegis on the healed target and not the priest who cast Prayer of Mending.
* Players on vehicles, when the Isle of Conquest battleground ends, will now properly receive the appropriate number of Isle of Conquest Marks of Honor.
* General Vezax will now cast Shadow Crash slightly less frequently. He will also refrain from casting Searing Flames multiple times in succession.
* Hand of Reckoning is no longer able to be used on targets that are immune to taunt, including players

Re: recent ingame fixes

BeitragVerfasst: Mo 10 Aug, 2009 16:23
von Griever
Blizz erleichtert gegen Ende einer Raidinstanz-periode (Zeit, worin eine neue Instanz von den Spielern angegangen wird, bis sie schlussendlich durch die topgilden abgefarmt wurde) eben für das Groß der Spieler den content.

* General Vezax will now cast Shadow Crash slightly less frequently.

heißt weniger Schaden von den Ranged

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Mo 10 Aug, 2009 18:06
von Cyan
Ich schätze mal, dass die Shadow Crash Pfützen länger bestehen bleiben werden, sonst wäre es nur ein "Teil-Nerf".

recent ingame fixes

BeitragVerfasst: Do 27 Aug, 2009 07:42
von Mallfin
The following bug fixes to Val'kyr Twins were just deployed, and they will increase the overall difficulty of the encounter.

- Surge of Light and Surge of Darkness were not being cast properly on Normal difficulties.
- Light Vortex was doing less damage than Dark Vortex.

Along with those two major bug fixes, we also increased the rate with which the Concentrated Light and Concentrated Darkness spawns.

Re: patch 3.2

BeitragVerfasst: Do 27 Aug, 2009 12:36
von Knuff
Oh weh - dann werden die noch schwerer ;)