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Moderator: WoW: Gildenleitung

Beitragvon Lord Freak » Mi 06 Sep, 2006 15:13

Earendilon hat geschrieben:huhu
nach skill und nicht nach gutem kennen entschieden wird wer dabei ist!
Mfg Ear


25iger Instanz die von 0 Spieler gespielt wird macht igrnedwie keinen sinn, oder? ;)
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Beitragvon Tarsonius » Mi 06 Sep, 2006 15:28

Bzw. 25er Instanz mit 8 Kriegern, 8 Schurken und 8 Magiern, die nen super skill haben, macht auch viel sinn (um den letzten Platz streiten sich dann Priester, Druiden und Pallys) ;)
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Beitragvon madtom » Mi 06 Sep, 2006 15:42

Ich weis das klingt jetzt sehr utopisch, aber evtl beschäftigen sich wenn mehr als 25 on sind, diese restlichen Leute SELBST oder unternehmen gemeinsam was.
OK war doch ein wenig weit hergeholt :twisted: .
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Beitragvon Dokk » Fr 08 Sep, 2006 12:42

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Beitragvon madtom » Fr 08 Sep, 2006 12:52

Is das net eine der ersten instanzen die hellfire ? dafür waere die axt aber ein wenig zu gut.
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Beitragvon Lord Freak » Fr 08 Sep, 2006 13:05

ich muss sagen ich find so sachen wie extracleave oder diese manarückzahlung auf items sehr gut, weg von dem üblichen stats + crit/hit/spelldmg etc. Mehr davon :)
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Beitragvon Tarsonius » Fr 08 Sep, 2006 14:28

madtom hat geschrieben:Is das net eine der ersten instanzen die hellfire ? dafür waere die axt aber ein wenig zu gut.


Ich vermute mal, das die von dem lvl 70 Raidboss dort gedroppt wird? Für 70er Raidboss (25 Spieler) wäre es dann noch ok, da ein gewisser Reiz zum Raiden ja noch gegeben sein muss.

Ok Edit: sehe grad "...den ersten Teilen der Instanz..."...hmmm bleibt abzuwarten.
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Beitragvon Dokk » Fr 08 Sep, 2006 16:06

Hellfire: http://bcspy.bc.funpic.de/index.php?categoryid=43

Vom Level her denk ich aber, dass es in einem der 70er wings dropt. Wenn es überhaupt echt ist.
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Beitragvon Tarsonius » Sa 16 Sep, 2006 16:33

HoTs in BC:

Alright, I will provide you and everyone else with two tidbits of information that we've not yet revealed through any source. Both of which I'm personally very excited about, and hopefully you will be as well. First, when the Burning Crusade launches, healing over time (HoTs) spells such as Rejuvenation and Renew will stack for every player casting them. For instance, if there are three priests in your group, a target could potentially receive three renews as one time.
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Beitragvon Gellan » Mo 18 Sep, 2006 06:09

Und nicht zu vergessen Pets werden stärker^^
Und schon wieder was neues (naja, so neu auch nicht, nur halt bestätigt):

Wir haben Informationen für euch bezüglich des neuen Ehrensystems:

Das alte Ehrensystem wird entfernt, sobald das neue Ehresystem mit der Veröffentlichung der Erweiterung gestartet wird. Vom alten Ehresystem wird nichts auf das neue System übertragen, außer dem höchsten Titel der erreicht wurde.

Zum Start des neuen Ehrensystems wird alles zurückgesetzt, so dass quasi wieder bei Null angefangen wird.
Vor 5 Minuten hab ich meine Lebensmaxime geändert….“
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Beitragvon Lord Freak » Mo 18 Sep, 2006 09:37

bist halt auch nimma der jüngste gellan :)
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Beitragvon madtom » Di 26 Sep, 2006 08:40

Erste änderung der veröffentlichten Talente:


The Druid talents and abilities are now live! Click the below link to head over.

http://www.worldofwarcraft.com/burningc ... pells.html

*For those having difficulties viewing the page we suggest closing your browser/s, deleting all temporary internet files and then reloading the page.

In addition to the Druid talents and abilities being shown, we have included many changes for each of the other classes, updating their information to our latest revisions. Please keep in mind that all information on the preview page is considered pre-release, and is subject to change. We plan to continue providing updates to the talents and ability pages as we make further refinements and adjustments.

Warrior


Arms
* Axe Specialization – Renamed “Poleaxe Specialization”: Now increases crit chance with Axes and Polearms by 1/2/3/4/5%.
* Mace Specialization – Now “Gives your melee attacks a chance to stun your target for 3 sec and generate 2 rage when using a Mace.”
* Polearm Specialization – Replaced with "Weapon Mastery”: “Increases skill with all weapons by 2 and increases your chance to resist Disarm effects by an additional 25/50%.”

Fury
* Rampage – Cooldown removed, rage cost increased to 30, description changed.

Protection
* Vitality – Now also increases your total Strength by 2/4/6/8/10%.



Warlock


Affliction
* Empowered Corruption – Now increases by 12/24/36%.
* Lasting Afflictions – Removed.
* Contagion – Now “Increases the damage of Curse of Agony, Corruption and Seed of Corruption by 1/2/3/4/5% and reduces the chance your Affliction spells will be dispelled by an additional 6/12/18/24/30%.”
* Improved Howl of Terror – Now reduces the cast time by 0.8/1.5 sec.

Demonology
* Demonic Fortitude – Renamed "Demonic Resilience".

Destruction
* Nether Protection – Chance to proc is now 10/20/30%.
* Soul Leech – Now returns 20% of damage as health.
* Shadow and Flame – Bonus is now 4/8/12/16/20%.
* Shadowfury – Now a 0.5 second cast, new rank values.



Shaman


Elemental
* Totem of Wrath – Now 166 mana (at level 70), has no cooldown, lasts 2 minutes, and increases spell crit by 3%.

Enhancement
* Stormstrike – 5 yd range.
* Shamanistic Rage – No longer has a mana cost and regenerates mana equal to 15% of your attack power.

Restoration
* Mana Tide Totem – Now restores 6% of total mana every 3 seconds, costs 83 mana (at level 70) and has no replacements.



Rogue


Assassination
* Remorseless Attacks – Added Mutilate to the list of affected abilities.
* Mutilate – Description changed: “Instantly attacks with both weapons for an additional 44 damage with each weapon. Damage is increased by 50% against Poisoned targets. Must be behind the target. Awards 2 combo points.”

Combat
* Surprise Attacks – Added Shiv to the list of affected abilities. Now damage caused by the affected abilities is also increased by 5%.



Priest


Discipline
* Silent Resolve – Now also reduces the chance your spells will be dispelled by 4/8/12/16/20%.
* Improved Mana Burn - Cast time reduced by 0.5/1.0 sec.

Holy

* Improved Renew – Added Circle of Renewal to the list of affected abilities.
* Empowered Healing – Greater Heal bonus is now 4/8/12/16/20%, Flash Heal bonus is now 2/4/6/8/10%.



Paladin


Holy
* Divine Illumination – 3 min cooldown, 10 sec duration.

Protection
* Improved Resistance Auras – Description changed: “Your Resistance Auras also reduce spell damage of the appropriate type taken by an additional 3/5%.”



Mage


Fire
* Playing with Fire - 1/2/3% increase for 1/2/3% penalty.
* Burnout – Replaced with “Pyromaniac”: “Increases chance to critically hit and reduces the mana cost of all Fire spells by an additional 1/2/3%.”
* Molten Fury – Description changed: “Increases damage of all spells against targets with less than 20% health by 10/20/30%.”
* Empowered Fireball – Bonus is now 4/8/12/16/20%.
* Dragon’s Breath – New rank values.

Frost
* Empowered Frostbolt – Bonus is now 2/4/6/8/10%, now increases crit chance instead of hit chance by 1/2/3/4/5%.
* Summon Water Elemental – 3 min cooldown, reagent cost removed, 492 mana (at level 70), 45 sec duration.
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Beitragvon madtom » Di 26 Sep, 2006 08:41

Eine mögliche änderung für priests noch angesprochen:


I agree there weren't enough non-pvp oriented talents.

So, the updates will include both some significant changes (for example, we're planning to try something else in place of Circle of Renewal), to the addition of some new talents and the refinement of some of the existing ones (which will hopefully include more improvements/changes to lightwell).
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Beitragvon Dokk » Do 28 Sep, 2006 21:44

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Beitragvon Frexx » Fr 29 Sep, 2006 10:37

Also ich werde spätestens zu BC auf den Feral-Tree gehen, evtl. sogar schon früher.

Das ist für mich das einzig sinnvolle, was ich aus dem Druiden machen kann. An der Rüssi dafür sammeln bin ich ja schon dran :P

Da ich eh jetzt schon LoL-Cat oder LoL-Bär genannt werde, shit happens. :P
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